11 de setembre 2014

Rodibook 2014 - 3ª Edició - "Pirineo a Vista de Pájaro"

Realització de la 3ª Edició del Rodibook, sortim una mica abans de les 7:30 del matí per tornar a les 21:00 a Vielha de nou. 300 motos, 15 ports de muntanya, gairebé 30.000 de desnivell acumulat, 664 km. per carreteres secundaries i camins asfaltats del Pirineu català, aragonès i frances. Una jornada de moto intensa amb molt bon ambient i millor companyia. Hi ha una part del track que es per dins del poble de Roda de Isábena que normalment està tancat a la circulació de vehicles i amb motiu de la celebració del Rodibook es permet la circulació de les motos dels participants per els seus estrets carrers.


En un dels trams amb molta grava vaig patir una caiguda al sortir d'un revolt i donar massa gas, la moto va patinar del darrere de tal forma que vaig fer mitja volta i em vaig quedar al terra mirant en direcció contraria (La cara de Oscar de sorpresa que venia al darrere va ser divertida). 
Petites ferides de guerra per la moto i una de les GoPro, però amb tanta sort que jo no vaig patir ni una esgarrapada. Lo important que es anar ven equipat amb la moto.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada